Dostawa i płatność
Przedłużone zwroty dla zarejestrowanych klientów do 14.1.2024 r.
Dostawa
W ciągu 15 minut od wysłania zamówienia powiadomimy Cię w wiadomości e-mail o jego otrzymaniu. Zamówiony towar zapakujemy i wyślemy natychmiast po otrzymaniu zamówienia. O wysyłce towaru poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, w której podamy dokładną kwotę za towar, w tym opłatę pocztową, sposób dostawy oraz numer przesyłki. Przesyłka zostanie dostarczona w ciągu 2-5 dni roboczych.
Twoje zamówienie może zostać dostarczone na terenie całej Polski. Jako środek transportu możesz wybrać odbiór osobisty w punkcie odbioru InPost lub usługę transportową GLS.
Wysyłka dla zarejestrowanych klientów jest darmowa przy zamówieniach na kwotę 200 zł lub więcej.
Odbiór osobisty w sieci InPost
Twoje zamówienie może zostać dostarczone do ponad 4800 punktów odbioru w sieci InPost
- Zamówienie możesz śledzić online.
- O doręczeniu zamówienia do punktu odbioru zostaniesz poinformowany w aplikacji lub w wiadomości sms, od tego momentu masz 24 godziny na jego odbiór.
- Możesz odebrać zamówienie dzięki hasłu zawartemu w wiadomości SMS lub mobilnie dzięki aplikacji.
- Posiadając aplikację możesz przedłużyć odbiór przesyłki o kolejne 24 godziny
- Cena usługi InPost wynosi 19 zł (wysyłka jest naliczana dla zamówień o wartości mniejszej niż 200 zł).
Usługa dostawy ekspresowej GLS
- GLS doręcza paczki w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00.
- Doręczyciel może skontaktować się z Tobą telefonicznie w dniu dostawy w celu ustalenia szczegółów odbioru – kwota za pobraniem (jeśli nie zapłaciłeś już za towar online kartą płatniczą)
- W przypadku płatności za pobraniem kwotę za przesyłkę można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy podczas odbioru przesyłki.
- Drogę przesyłki można śledzić w Internecie poprzez podanie numeru Track ID, które znajduje się na awizo, lub poprzez stronę internetową KurJerzy.pl
- Cena usługi GLS wynosi 19 zł (wysyłka jest naliczana dla zamówień o wartości mniejszej niż 200 zł).
Odbiór i reklamacja - w przypadku wykrycia wady, uszkodzenia lub niekompletności przesyłki podczas jej odbioru należy niezwłocznie spisać na miejscu protokół szkody z pracownikiem punktu odbioru (obsługa zobowiązana jest posiadać go przy sobie). Protokół powinien zostać podpisany przez obie strony, przy czym odbiorca zostawia sobie jego kopię. Późniejsze reklamacje towaru związane z transportem nie będą uwzględniane!
Płatność
Za zamówienie możesz zapłacić za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub online przez bramkę płatności PayU lub Blik, która oferuje płatności kartą online.
Za pobraniem
W przypadku firmy GLS za zamówienie zapłacisz gotówką (lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy) przy odbiorze przesyłki.
W przypadku firmy InPost za zamówienie zapłacisz kartą płatniczą. Pamiętaj, że niektóre punkty odbioru nie akceptują kart płatniczych, dlatego postępuj zgodnie z informacjami podanymi w wybranym przez Ciebie punkcie.
Za pobraniem pobierana jest opłata w wysokości 6 zł.
BLIK
Bezpieczeństwo, szybkość i wygoda
Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne – podajesz kod BLIK (6-cyfrowy, jednorazowy kod) i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji bankowej.
Blik jest dostępny w aplikacjach w 18 bankach, wystarczy połączenie z internetem i telefon.
Blikiem możesz zapłacić za zakupy online, przesłać pieniądze na numer telefonu oraz wypłacać i wpłacać pieniądze w bankomacie.
Płatności online przez PayU
- Bramka płatności PayU to system opracowany dla sklepów internetowych. Umożliwia proste, szybkie i bezpieczne płatności online. PayU łączy w sobie metody płatności większości banków.
- Alior Bank
- Bank BPH
- Bank zachodni WBK
- BGŻ BNP Paribas
- ING Bank Śląski
- mBank
- PKO Bank Polski
- Pekao
Przebieg płatności
Pieniądze trafiają na konto sprzedawcy w ciągu kilku minut. Dzięki temu sprzedawca może szybciej wysłać towar. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje Twój bank, ponieważ płatność odbywa się bezpośrednio w Twojej bankowości internetowej.
Po zalogowaniu się do swojej bankowości internetowej otrzymasz wstępnie wypełnione zlecenie płatnicze zawierające wszystkie niezbędne informacje o płatności, które wystarczy tylko potwierdzić.
Płatność kartą online przez PayU
Korzystanie z kart płatniczych VISA, MasterCard i Maestro to wygodna i bezpieczna forma płatności bezgotówkowych. Aby zapłacić kartą w Internecie, musisz mieć w tym celu aktywowaną kartę - sprawdź w swoim banku.
Dane ze swojej karty płatniczej przekazujesz bezpośrednio do banku, a nie do sprzedawcy. Żaden z pracowników nie ma dostępu do informacji o Twojej karcie płatniczej.
Akceptujemy karty płatnicze VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro.
Jak postępować przy płatności kartą?
W formularzu zamówienia wybierz metodę płatności - kartą kredytową. Po wysłaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych swojej karty:
- numer karty płatniczej
- data ważności karty
- CVV2/CVC2 – ostatnie trzy cyfry nadrukowane na pasku podpisu Twojej karty
Dane wprowadzasz bezpośrednio do banku, który zapewnia nieczytelną, zaszyfrowaną transmisję danych i informuje nas tylko o wyniku autoryzacji, czyli tym samym zleca nam realizację zamówienia. Eliminuje to możliwość nadużycia Twojej karty płatniczej przez podmiot, od którego kupujesz towar, a także możliwość transferu niezabezpieczonych danych w publicznej sieci komputerowej.
Jak postępować w przypadku wystąpienia problemów?
Jeśli bank nie potwierdzi nam Twojej płatności kartą, powody mogą być następujące:
- Dane karty płatniczej nie zostały poprawnie wypełnione.
- Nie masz wystarczających środków na swojej karcie.
- Przekroczyłeś limit transakcji internetowych.
- Twoja karta nie może być używana do płatności online – skontaktuj się ze swoim bankiem, aby zezwolić na ten rodzaj transakcji.