Dostawa kurierem

Twoje zamówienie mo偶e zosta膰 dostarczone na terenie ca艂ej Polski. Jako 艣rodek transportu mo偶esz wybra膰 odbiór osobisty w punkcie odbioru InPost lub us艂ug臋 transportow膮 GLS.

Odbiór osobisty w sieci InPost

  • O dor臋czeniu zamówienia do punktu odbioru zostaniesz poinformowany w aplikacji lub w wiadomo艣ci sms, od tego momentu masz 24 godziny na jego odbiór.
  • Svou objednávku m暖啪ete sledovat online.
  • Mo偶esz odebra膰 zamówienie dzi臋ki has艂u zawartemu w wiadomo艣ci SMS lub mobilnie dzi臋ki aplikacji.
  • Posiadaj膮c aplikacj臋  mo偶esz przed艂u偶y膰 odbiór przesy艂ki o kolejne 24 godziny
  • Cena us艂ugi InPost wynosi 19 z艂 (wysy艂ka jest naliczana dla zamówie艅 o warto艣ci mniejszej ni偶 200 z艂

Us艂uga dostawy ekspresowej GLS

  • GLS dor臋cza paczki w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00.
  • Drog臋 przesy艂ki mo偶na 艣ledzi膰 w Internecie poprzez podanie numeru Track ID, które znajduje si臋 na awizo, lub poprzez stron臋 internetow膮 KurJerzy.pl
  • Dor臋czyciel mo偶e skontaktowa膰 si臋 z Tob膮 telefonicznie w dniu dostawy w celu ustalenia szczegó艂ów odbioru – kwota za pobraniem (je艣li nie zap艂aci艂e艣 ju偶 za towar online kart膮 p艂atnicz膮)
  • W przypadku p艂atno艣ci za pobraniem kwot臋 za przesy艂k臋 mo偶na zap艂aci膰 gotówk膮 lub kart膮 p艂atnicz膮 bezpo艣rednio u kierowcy podczas odbioru przesy艂ki.
  • Cena us艂ugi GLS wynosi 19 z艂 (wysy艂ka jest naliczana dla zamówie艅 o warto艣ci mniejszej ni偶 200 z艂).

Odbiór i reklamacja

W przypadku wykrycia wady, uszkodzenia lub niekompletno艣ci przesy艂ki podczas jej odbioru nale偶y niezw艂ocznie spisa膰 na miejscu protokó艂 szkody z pracownikiem punktu odbioru (obs艂uga zobowi膮zana jest posiada膰 go przy sobie). Protokó艂 powinien zosta膰 podpisany przez obie strony, przy czym odbiorca zostawia sobie jego kopi臋. Pó藕niejsze reklamacje towaru zwi膮zane z transportem nie b臋d膮 uwzgl臋dniane!