Dostawa kurierem

Twoje zamówienie może zostać dostarczone na terenie całej Polski. Jako środek transportu możesz wybrać odbiór osobisty w punkcie odbioru InPost lub usługę transportową GLS.

Odbiór osobisty w sieci InPost

  • O doręczeniu zamówienia do punktu odbioru zostaniesz poinformowany w aplikacji lub w wiadomości sms, od tego momentu masz 24 godziny na jego odbiór.
  • Svou objednávku můžete sledovat online.
  • Możesz odebrać zamówienie dzięki hasłu zawartemu w wiadomości SMS lub mobilnie dzięki aplikacji.
  • Posiadając aplikację  możesz przedłużyć odbiór przesyłki o kolejne 24 godziny
  • Cena usługi InPost wynosi 19 zł (wysyłka jest naliczana dla zamówień o wartości mniejszej niż 200 zł

Usługa dostawy ekspresowej GLS

  • GLS doręcza paczki w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00.
  • Drogę przesyłki można śledzić w Internecie poprzez podanie numeru Track ID, które znajduje się na awizo, lub poprzez stronę internetową KurJerzy.pl
  • Doręczyciel może skontaktować się z Tobą telefonicznie w dniu dostawy w celu ustalenia szczegółów odbioru – kwota za pobraniem (jeśli nie zapłaciłeś już za towar online kartą płatniczą)
  • W przypadku płatności za pobraniem kwotę za przesyłkę można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą bezpośrednio u kierowcy podczas odbioru przesyłki.
  • Cena usługi GLS wynosi 19 zł (wysyłka jest naliczana dla zamówień o wartości mniejszej niż 200 zł).

Odbiór i reklamacja

W przypadku wykrycia wady, uszkodzenia lub niekompletności przesyłki podczas jej odbioru należy niezwłocznie spisać na miejscu protokół szkody z pracownikiem punktu odbioru (obsługa zobowiązana jest posiadać go przy sobie). Protokół powinien zostać podpisany przez obie strony, przy czym odbiorca zostawia sobie jego kopię. Późniejsze reklamacje towaru związane z transportem nie będą uwzględniane!