Zapłać w 3 ratach

Poni┼╝sze warunki znajduj─ů zastosowanie pomi─Ödzy Klarna Bank AB (publ) ("Klarna", "my" lub "nas") a u┼╝ytkownikiem, który dokona┼é zakupu i chce zrealizowa─ç p┼éatno┼Ť─ç w wygodny sposób. Wybieraj─ůc niniejsz─ů opcj─Ö p┼éatno┼Ťci u┼╝ytkownik akceptuje niniejsze Warunki.

Jak to działa?

  • W celu dokonania p┼éatno┼Ťci nale┼╝y u┼╝y─ç w┼éasnej, wa┼╝nej karty debetowej lub kredytowej.

  • U┼╝ytkownik musi mie─ç uko┼äczone 18 lat, mie─ç miejsce zamieszkania w Polsce i posiada─ç zdolno┼Ť─ç do zawarcia prawnie wi─ů┼╝─ůcej umowy. 

  • Pierwsza p┼éatno┼Ť─ç jest pobierana w momencie potwierdzenia zamówienia przez sprzedawc─Ö (zazwyczaj jest to data wysy┼éki) lub w momencie z┼éo┼╝enia zamówienia, a kolejne dwie p┼éatno┼Ťci tej samej wysoko┼Ťci s─ů pobierane automatycznie po 30 i 60 dniach od daty pierwszej p┼éatno┼Ťci. O terminach p┼éatno┼Ťci u┼╝ytkownik jest informowany drog─ů elektroniczn─ů, a dodatkowo terminy te mo┼╝na sprawdzi─ç w aplikacji Klarny.

  • Roszczenie sprzedawcy o zap┼éat─Ö ca┼éej kwoty, któr─ů u┼╝ytkownik jest zobowi─ůzany zap┼éaci─ç z tytu┼éu transakcji zwi─ůzanej z zakupem zawartej ze sprzedawc─ů, ┼é─ůcznie z wszelkimi prawami i gwarancjami z nim zwi─ůzanymi, jest przelewane ze sprzedawcy na Klarn─Ö w momencie potwierdzenia przez sprzedawc─Ö zamówienia z┼éo┼╝onego przez u┼╝ytkownika (zazwyczaj w momencie wysy┼éki produktu(-ów)). Na mocy niniejszych Warunków u┼╝ytkownik i Klarna uzgadniaj─ů zmian─Ö terminów p┼éatno┼Ťci pierwotnego zobowi─ůzania do zap┼éaty obci─ů┼╝aj─ůcego u┼╝ytkownika, które zostaje podzielone na raty. W zwi─ůzku z tym u┼╝ytkownik przyjmuje niniejszym do wiadomo┼Ťci, ┼╝e z chwil─ů przelewu Klarna staje si─Ö wierzycielem, a p┼éatno┼Ťci nale┼╝y dokonywa─ç na rzecz Klarny, zgodnie z informacjami dotycz─ůcymi p┼éatno┼Ťci udost─Öpnionymi u┼╝ytkownikowi.

  • W ramach us┼éugi „Zap┼éa─ç w 3 ratach” nie nalicza si─Ö odsetek ani innych obci─ů┼╝e┼ä, a tak┼╝e nie pobiera si─Ö dodatkowych op┼éat, je┼╝eli u┼╝ytkownik przestrzega harmonogramu automatycznych sp┼éat. Zaleg┼ée, niezap┼éacone w terminie raty, wraz z doliczonymi odsetkami za opó┼║nienie, zostan─ů automatycznie pobrane ponownie w kolejnym zaplanowanym terminie p┼éatno┼Ťci, chyba ┼╝e takie zaleg┼ée kwoty zostan─ů sp┼éacone wcze┼Ťniej.

  • Je┼╝eli u┼╝ytkownik skutecznie odst─ůpi od umowy dotycz─ůcej zakupu, wówczas kwota nale┼╝na Klarnie zostanie automatycznie umorzona. Je┼╝eli u┼╝ytkownik zwróci towar, a sprzedawca potwierdzi dokonanie zwrotu, zwrócimy u┼╝ytkownikowi kwot─Ö, któr─ů nam wp┼éaci┼é i umorzymy pozosta┼é─ů nale┼╝no┼Ť─ç, któr─ů by┼é zobowi─ůzany zap┼éaci─ç.

  • W przypadku pyta┼ä dotycz─ůcych jako┼Ťci lub wysy┼éki zamówienia, prosimy o kontakt ze sprzedawc─ů, u którego dokonano zakupu.

  • Wydawca karty u┼╝ytkownika mo┼╝e nalicza─ç odsetki lub op┼éaty zgodnie z umow─ů z nim zawart─ů. W przypadku pyta┼ä dotycz─ůcych tych obci─ů┼╝e┼ä nale┼╝y skontaktowa─ç si─Ö z wydawc─ů karty.

U┼╝ytkownik upowa┼╝nia nas do pobrania dwóch pozosta┼éych p┼éatno┼Ťci z karty u┼╝ytkownika w terminie p┼éatno┼Ťci bez dodatkowego powiadomienia. W przypadku, gdy sprzedawca nie obci─ů┼╝y u┼╝ytkownika za ca┼ée zamówienie w tym samym momencie, mo┼╝emy utworzy─ç dodatkowe zlecenie „Zap┼éa─ç w 3 ratach” dla ka┼╝dego obci─ů┼╝enia dokonanego przez sprzedawc─Ö. Ka┼╝da z takich cz─Ö┼Ťci zamówienia b─Ödzie mia┼éa swój w┼éasny termin p┼éatno┼Ťci zale┼╝ny od tego, kiedy sprzedawca potwierdzi dan─ů cz─Ö┼Ť─ç zamówienia u┼╝ytkownika. Taka sytuacja mo┼╝e cz─Östo mie─ç miejsce, gdy sprzedawca nie wysy┼éa wszystkich pozycji z zamówienia u┼╝ytkownika w tym samym momencie.

U┼╝ytkownik ma prawo do odst─ůpienia od umowy zawartej na podstawie niniejszych Warunków bez podania przyczyn i bez dodatkowych kosztów zwi─ůzanych z odst─ůpieniem w ci─ůgu 14 dni od zawarcia umowy. W celu wykonania prawa odst─ůpienia u┼╝ytkownik powinien wys┼éa─ç o┼Ťwiadczenie przed up┼éywem terminu na odst─ůpienie korzystaj─ůc z naszych danych kontaktowych dost─Öpnych na tej stronie. Je┼╝eli u┼╝ytkownik wy┼Ťle o┼Ťwiadczenie przed up┼éywem terminu, termin uwa┼╝a si─Ö za zachowany. Prawo odst─ůpienia od umowy nie przys┼éuguje je┼╝eli umowa zosta┼éa ca┼ékowicie wykonana na ┼╝─ůdanie u┼╝ytkownika przed up┼éywem terminu 14 dni.

Po dokonaniu zakupu w sklepie, prawo u┼╝ytkownika do odst─ůpienia od zakupu podlega zasadom anulowania zamówie┼ä stosowanym przez sklep oraz obowi─ůzuj─ůcym przepisom prawa, dlatego nale┼╝y zapozna─ç si─Ö z informacjami na stronie internetowej sklepu dotycz─ůcymi zasad anulowania zamówie┼ä oraz z instrukcjami dotycz─ůcymi sposobu anulowania zamówienia i zwrotu towaru (towarów), je┼Ťli zosta┼é on ju┼╝ otrzymany. W przypadku anulowania zamówienia zgodnie z zasadami anulowania zamówie┼ä stosowanymi przez sklep oraz z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa, niniejsze Warunki zostan─ů automatycznie rozwi─ůzane, a my anulujemy wszelkie pozosta┼ée p┼éatno┼Ťci i zwrócimy wszelkie kwoty, którymi u┼╝ytkownik zosta┼é ju┼╝ obci─ů┼╝ony. W takim przypadku u┼╝ytkownik nie jest zobowi─ůzany do osobnego odst─ůpienia od niniejszych Warunków.

O czym jeszcze nale┼╝y wiedzie─ç?

Akceptowane karty i przechowywanie danych karty. U┼╝ywana karta musi by─ç wa┼╝na i wydana na rzecz u┼╝ytkownika. To, czy mo┼╝na dokona─ç zap┼éaty za pomoc─ů niniejszej opcji p┼éatno┼Ťci, zale┼╝y wy┼é─ůcznie od naszego uznania. Mo┼╝emy ograniczy─ç rodzaje kart, które akceptujemy. Je┼╝eli dany rodzaj karty nie jest akceptowany, u┼╝ytkownik zostanie o tym poinformowany przed dokonaniem zakupu. Akceptujemy wi─Ökszo┼Ť─ç wa┼╝nych kart kredytowych i debetowych, których data wa┼╝no┼Ťci nie up┼éywa w najbli┼╝szej przysz┼éo┼Ťci. Nie akceptujemy kart przedp┼éaconych. W przypadku akceptowanych przez nas kart, najpierw dokonujemy autoryzacji transakcji w celu dokonania pierwszej p┼éatno┼Ťci kart─ů w punkcie zakupu. Kwota transakcji nie zostanie pobrana do momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawc─Ö, ale wydawca karty mo┼╝e ograniczy─ç dost─Öp do autoryzowanej kwoty oczekuj─ůc na potwierdzenie.

Nawet je┼╝eli karta u┼╝ytkownika zostanie uniewa┼╝niona, jest on zobowi─ůzany do zwrotu nale┼╝nej nam kwoty na nasze ┼╝─ůdanie. W przypadku zmiany danych karty u┼╝ytkownika w okresie pomi─Ödzy dat─ů zakupu dokonanego przez u┼╝ytkownika a dat─ů ostatniej p┼éatno┼Ťci, u┼╝ytkownik jest zobowi─ůzany do przekazania Klarnie zaktualizowanych danych karty. Klarna umo┼╝liwi u┼╝ytkownikowi aktualizacj─Ö tych danych drog─ů elektroniczn─ů. W przypadku niepodania aktualnych danych, u┼╝ytkownik upowa┼╝nia Klarn─Ö do uzyskania aktualnych danych od wydawcy karty, o ile s─ů one dost─Öpne. Brak aktualizacji danych mo┼╝e spowodowa─ç niedotrzymanie terminu p┼éatno┼Ťci przez u┼╝ytkownika, w którym to przypadku mog─ů zosta─ç naliczone odsetki za opó┼║nienie.

U┼╝ytkownik upowa┼╝nia nas do przechowywania danych jego karty w naszych systemach. B─Ödziemy korzysta─ç z tych informacji w celu autoryzacji przysz┼éych p┼éatno┼Ťci na podstawie niniejszych Warunków. O ile u┼╝ytkownik nie wyrazi sprzeciwu, mo┼╝emy równie┼╝ wykorzysta─ç te informacje w celu wygodnego uzupe┼éniania danych dotycz─ůcych karty w przypadku przysz┼éych zakupów. U┼╝ytkownik mo┼╝e zarz─ůdza─ç swoimi kartami i danymi drog─ů elektroniczn─ů. W przypadku, gdy Klarna otrzyma od wydawcy karty u┼╝ytkownika zaktualizowane dane karty, u┼╝ytkownik wyra┼╝a zgod─Ö na przechowywanie tych zaktualizowanych danych w naszym systemie.

Opó┼║nienie w p┼éatno┼Ťciach. W przypadku, gdy w terminie p┼éatno┼Ťci nie b─Ödziemy w stanie pobra─ç nale┼╝nej kwoty za pomoc─ů wybranej przez u┼╝ytkownika metody p┼éatno┼Ťci, prze┼Ťlemy u┼╝ytkownikowi powiadomienie i wyznaczymy dodatkowy okres trwaj─ůcy od dwóch do siedmiu dni roboczych na dokonanie aktualizacji metody p┼éatno┼Ťci lub zapewnienie wystarczaj─ůcej ilo┼Ťci ┼Ťrodków na wybranej karcie. Je┼Ťli u┼╝ytkownik zaktualizuje swoj─ů kart─Ö, mo┼╝emy niezw┼éocznie podj─ů─ç prób─Ö pobrania zaleg┼éej p┼éatno┼Ťci. W przeciwnym razie b─Ödziemy próbowali ponownie obci─ů┼╝y─ç kart─Ö u┼╝ytkownika po up┼éywie okresu od dwóch do siedmiu dni. Nale┼╝y pami─Öta─ç o tym, aby zapewni─ç wystarczaj─ůc─ů ilo┼Ť─ç ┼Ťrodków na dokonanie p┼éatno┼Ťci w wyznaczonych terminach. Je┼╝eli nie b─Ödziemy w stanie pobra─ç drugiej raty w wyznaczonym dodatkowym okresie, wówczas przy obci─ů┼╝aniu karty kolejn─ů i ostatni─ů rat─ů b─Ödziemy próbowali ponownie obci─ů┼╝y─ç kart─Ö u┼╝ytkownika zaleg┼é─ů, niezap┼éacon─ů w terminie kwot─ů. 

W przypadku, gdy u┼╝ytkownik nie zap┼éaci za zakup w terminie, zastrzegamy sobie prawo do naliczania odsetek za opó┼║nienie wed┼éug rocznej stopy oprocentowania równej aktualnie obowi─ůzuj─ůcej stopie odsetek maksymalnych za opó┼║nienie. Stopa odsetek maksymalnych za opó┼║nienie wynosi dwukrotno┼Ť─ç sumy stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5. W przypadku zmiany stopy referencyjnej NBP, stopa odsetek za opó┼║nienie znajduj─ůca zastosowanie do p┼éatno┼Ťci u┼╝ytkownika jest automatycznie podwy┼╝szana lub obni┼╝ana, stosownie do przypadku, pocz─ůwszy od dnia wej┼Ťcia w ┼╝ycie zmiany stopy referencyjnej. Niniejsze prawo do naliczania odsetek za opó┼║nienie ma pierwsze┼ästwo przed wszelkimi niezgodnymi z nim postanowieniami naszych umów z u┼╝ytkownikiem.

Dost─Öp do raportu kredytowego, sprawdzenie to┼╝samo┼Ťci i sprawozdawczo┼Ť─ç. Po zg┼éoszeniu ch─Öci skorzystania z niniejszej opcji p┼éatno┼Ťci Klarna zweryfikuje to┼╝samo┼Ť─ç u┼╝ytkownika. Weryfikacja to┼╝samo┼Ťci odbywa si─Ö w celu spe┼énienia wymogów dotycz─ůcych przeciwdzia┼éania praniu pieni─Ödzy i finansowaniu terroryzmu oraz w celu zapobiegania oszustwom. U┼╝ytkownik b─Ödzie zobowi─ůzany dostarczy─ç Klarnie na ┼╝─ůdanie informacje i dokumenty niezb─Ödne do weryfikacji to┼╝samo┼Ťci. Mo┼╝emy równie┼╝ zweryfikowa─ç podane przez u┼╝ytkownika informacje w bazie danych prowadzonej przez podmiot zewn─Ötrzny.

Mo┼╝emy z┼éo┼╝y─ç zapytanie o u┼╝ytkownika w rejestrach kredytowych. To zapytanie mo┼╝e mie─ç wp┼éyw na ocen─Ö kredytow─ů i szanse u┼╝ytkownika na uzyskanie finansowania w przysz┼éo┼Ťci. Mo┼╝emy równie┼╝ sprawdzi─ç wa┼╝no┼Ť─ç karty u┼╝ytkownika i za┼╝─ůda─ç autoryzacji od wydawcy karty. W takim przypadku w historii kredytowej u┼╝ytkownika nie b─Ödzie widnia┼é ┼╝aden wpis dotycz─ůcy tych p┼éatno┼Ťci. Informacje na temat opó┼║nienia w p┼éatno┼Ťciach, braku p┼éatno┼Ťci lub innych zaleg┼éo┼Ťci zwi─ůzanych z zakupem mog─ů zosta─ç przekazane do rejestru kredytowego i znale┼║─ç si─Ö w raporcie kredytowym u┼╝ytkownika, co mo┼╝e wp┼éyn─ů─ç na ocen─Ö jego wiarygodno┼Ťci kredytowej.

Wcze┼Ťniejsza sp┼éata i zwroty. U┼╝ytkownik mo┼╝e w ka┼╝dej chwili sp┼éaci─ç pozosta┼ée nale┼╝no┼Ťci, za co nie pobierzemy od niego ┼╝adnych op┼éat. W razie anulowania zamówienia zgodnie z zasadami anulowania zamówie┼ä obowi─ůzuj─ůcymi w danym sklepie lub obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa, anulujemy wszelkie pozosta┼ée p┼éatno┼Ťci i zwrócimy na kart─Ö u┼╝ytkownika pobrane przez nas kwoty. Wszelkie kwoty zwi─ůzane z cz─Ö┼Ťciowym zwrotem towarów lub ┼Ťrodków zaliczone na poczet zakupu pomniejsz─ů saldo do zap┼éaty przez u┼╝ytkownika. U┼╝ytkownik b─Ödzie zobowi─ůzany do dalszego dokonywania wcze┼Ťniej ustalonych p┼éatno┼Ťci w wyznaczonych terminach, a┼╝ do momentu ca┼ékowitej sp┼éaty salda. Je┼Ťli saldo u┼╝ytkownika jest dodatnie, u┼╝ytkownik upowa┼╝nia nas do przelania salda z powrotem na jego kart─Ö lub jak─ůkolwiek inn─ů kart─Ö u┼╝ytkownika, której dane otrzymamy.

Rozporz─ůdzanie naszymi prawami. Mo┼╝emy przenie┼Ť─ç na dowoln─ů osob─Ö lub podmiot b─ůd┼║ w inny sposób rozporz─ůdza─ç naszymi prawami, ┼Ťrodkami prawnymi, uprawnieniami i dodatkowymi prawami lub udzia┼éami wynikaj─ůcymi z niniejszej umowy.

Naruszenie. U┼╝ytkownika dopuszcza si─Ö naruszenia w przypadku, gdy: (a) u┼╝ytkownik nie dokona ┼╝adnej p┼éatno┼Ťci w wyznaczonym terminie po up┼éywie ewentualnego dodatkowego okresu (okresów); (b) zostanie wszcz─Öte przeciwko niemu post─Öpowanie upad┼éo┼Ťciowe lub naprawcze; (c) u┼╝ytkownik poda nam nieprawdziwe, wprowadzaj─ůce w b┼é─ůd lub nieprawid┼éowe informacje; lub (d) u┼╝ytkownik naruszy lub odmawia przestrzegania któregokolwiek z postanowie┼ä dotycz─ůcych niniejszej opcji p┼éatno┼Ťci.

W przypadku dopuszczenia si─Ö przez u┼╝ytkownika naruszenia Klarna mo┼╝e: (a) niezw┼éocznie obci─ů┼╝y─ç u┼╝ytkownika kwot─ů zaleg┼éych nale┼╝no┼Ťci w ramach zakupu „Zap┼éa─ç w 3 ratach”, przy u┼╝yciu dowolnej karty przypisanej do u┼╝ytkownika, której dane posiadamy lub na podstawie oddzielnej faktury; (b) zleci─ç firmie windykacyjnej odzyskanie nale┼╝no┼Ťci; oraz (c) zg┼éosi─ç informacje o zaleg┼éo┼Ťci w p┼éatno┼Ťciach do rejestrów kredytowych. 

Wykorzystanie przez nas danych osobowych u┼╝ytkownika

Klarna przetwarza dane osobowe u┼╝ytkownika w celu realizacji naszych zobowi─ůza┼ä wynikaj─ůcych z niniejszej umowy oraz w dodatkowych celach okre┼Ťlonych w naszej Polityce Prywatno┼Ťci. Informacja o polityce prywatno┼Ťci jest dost─Öpna tutaj oraz na naszej stronie internetowej, a korzystaj─ůc z us┼éug Klarny u┼╝ytkownik potwierdza, ┼╝e zapozna┼é si─Ö z t─ů Informacj─ů. Przetwarzamy dane osobowe m.in. w celu identyfikacji u┼╝ytkownika i przeprowadzania analiz klientów, oceny kredytowej, marketingu i rozwoju dzia┼éalno┼Ťci. Mo┼╝emy równie┼╝ przekazywa─ç dane u┼╝ytkownika wybranym partnerom (takim jak rejestry kredytowe), którzy mog─ů mie─ç siedzib─Ö poza UE/EOG. W Informacji o polityce prywatno┼Ťci znajduje si─Ö wi─Öcej szczegó┼éów na temat udost─Öpniania przez nas danych, praw przys┼éuguj─ůcych u┼╝ytkownikom w odniesieniu do ich danych, sposobów kontaktowania si─Ö z nami w przypadku pyta┼ä lub sk┼éadania skarg do organów nadzorczych.

Reklamacje

U┼╝ytkownik ma prawo z┼éo┼╝y─ç reklamacj─Ö w przedmiocie us┼éugi na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Reklamacj─Ö mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç w dowolny z poni┼╝szych sposobów:

  1. na pi┼Ťmie – wysy┼éaj─ůc reklamacj─Ö poczt─ů lub sk┼éadaj─ůc j─ů osobi┼Ťcie pod nast─Öpuj─ůcym adresem: Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja;

  2. ustnie – kontaktuj─ůc si─Ö z obs┼éug─ů klienta Klarna telefonicznie (dane kontaktowe znale┼║─ç mo┼╝na na stronie Dzia┼éu obs┼éugi klienta Klarna);

  3. w postaci elektronicznej – u┼╝ywaj─ůc funkcji czatu w aplikacji Klarna lub na stronie Dzia┼éu obs┼éugi klienta Klarna.

Udzielimy odpowiedzi na reklamacj─Ö u┼╝ytkownika bez zb─Ödnej zw┼éoki, nie pó┼║niej ni┼╝ w ci─ůgu 30 dni od dnia jej otrzymania. Je┼╝eli ze wzgl─Ödu na stopie┼ä skomplikowania sprawy nie b─Ödziemy mogli dotrzyma─ç tego terminu, wyja┼Ťnimy u┼╝ytkownikowi przyczyn─Ö opó┼║nienia, wska┼╝emy okoliczno┼Ťci, które musz─ů by─ç ustalone dla rozpatrzenia sprawy i okre┼Ťlimy przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie d┼éu┼╝szy ni┼╝ 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

Je┼Ťli u┼╝ytkownik skontaktuje si─Ö z nami poprzez funkcj─Ö czatu lub telefonicznie, odpowiemy na jego reklamacj─Ö przez e-mail na adres wskazany przez u┼╝ytkownika, ewentualnie – je┼╝eli u┼╝ytkownik z┼éo┼╝y taki wniosek – listownie poczt─ů na adres u┼╝ytkownika. Je┼Ťli jednak u┼╝ytkownik prze┼Ťle nam reklamacj─Ö poczt─ů, odpowiemy na jego reklamacj─Ö na pi┼Ťmie poczt─ů na adres wskazany przez u┼╝ytkownika, ewentualnie – je┼╝eli u┼╝ytkownik z┼éo┼╝y taki wniosek – przez e-mail.

U┼╝ytkownik ma prawo do korzystania z pozas─ůdowego rozwi─ůzywania sporów konsumenckich. Rzecznik Finansowy jest podmiotem uprawnionym do rozwi─ůzywania sporów zwi─ůzanych z naszymi us┼éugami, które mog─ů powstawa─ç pomi─Ödzy nami a u┼╝ytkownikiem. Dane kontaktowe Rzecznika Finansowego oraz szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce post─Öpowania s─ů dost─Öpne pod adresem https://rf.gov.pl/.

Reklamacj─Ö mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç w dowolnym j─Özyku urz─Ödowym Unii Europejskiej za po┼Ťrednictwem platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) udost─Öpnionej przez Komisj─Ö Europejsk─ů: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

U┼╝ytkownik mo┼╝e skierowa─ç reklamacj─Ö do Szwedzkiej Krajowej Rady ds. Sporów Konsumenckich (ARN). Klarna b─Ödzie uczestniczy─ç w takim post─Öpowaniu i jest do tego zobowi─ůzana zgodnie z obowi─ůzuj─ůcym prawem. Informacje o wymaganiach zwi─ůzanych z dost─Öpem mo┼╝na znale┼║─ç na stronie internetowej ARN: http://www.arn.se/. U┼╝ytkownik mo┼╝e równie┼╝ skontaktowa─ç si─Ö z ARN drog─ů pocztow─ů lub osobi┼Ťcie: Allmänna reklamationsnämnden, skrytka pocztowa 174, 101 23 Sztokholm, Szwecja, adres dla odwiedzaj─ůcych: Kungsholmstorg 5, Sztokholm.

Prawo w┼éa┼Ťciwe i w┼éa┼Ťciwo┼Ť─ç s─ůdów

W zakresie wymaganym przez znajduj─ůce zastosowanie przepisy prawa nasza relacja umowna z u┼╝ytkownikiem wynikaj─ůca z niniejszego sposobu p┼éatno┼Ťci, w tym nasze relacje przedkontraktowe, podlegaj─ů prawu polskiemu. Wszelkie spory wynikaj─ůce z niniejszego sposobu p┼éatno┼Ťci lub z nim zwi─ůzane podlegaj─ů s─ůdom w┼éa┼Ťciwym zgodnie ze znajduj─ůcymi zastosowanie przepisami o w┼éa┼Ťciwo┼Ťci s─ůdów, w tym przepisami Kodeksu post─Öpowania cywilnego.

J─Özyk

Nasza komunikacja z Klientem, jak równie┼╝ dokumenty wynikaj─ůce z wzajemnych relacji, b─Öd─ů sporz─ůdzane w j─Özyku polskim. Dodatkowo mog─ů by─ç one sporz─ůdzane w j─Özyku angielskim. Je┼╝eli u┼╝ytkownik jest obywatelem polskim, wówczas w przypadku jakichkolwiek rozbie┼╝no┼Ťci pierwsze┼ästwo maj─ů dokumenty sporz─ůdzone w j─Özyku polskim.

Klarna

Klarna Bank AB (publ) jest spó┼ék─ů utworzon─ů zgodnie z prawem szwedzkim i jest zarejestrowana w szwedzkim Urz─Ödzie Rejestracji Spó┼éek. Jej numer organizacyjny to 556737-0431. Klarna Bank AB (publ) jest instytucj─ů kredytow─ů upowa┼╝nion─ů do ┼Ťwiadczenia us┼éug finansowych przez Finansinspektionen (szwedzki Urz─ůd Nadzoru Finansowego).

Wi─Öcej informacji o Klarnie mo┼╝na znale┼║─ç na stronie: https://www.klarna.com/pl/ 

Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, nr org.: 556737-0431