Procedura składania reklamacji
Czy potrzebujesz złożyć reklamację?
Wydrukuj i wypełnij prosty formularz reklamacyjny, dołącz kopię dokumentu podatkowego (faktury) i wyślij go wraz z towarem na:
Orsay.pl
GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o. o.
Smolecka 5
55-080 Pietrzykowice
Polska
Prosimy o przesłanie zwracanego towaru odpowiednio zapakowanego przed uszkodzeniem w transporcie i oczyszczonego z wszelkich zabrudzeń. Wysyłasz zwracany produkt na własny koszt i odpowiedzialność. Dlatego prosimy o wybranie bezpiecznego sposobu dostawy, np. skorzystanie z firmy kurierskiej lub wysłanie paczki z opcją potwierdzenia nadania. Nie należy wysyłać paczki za pobraniem. Taka przesyłka nie zostanie przyjęta.
Reklamację rozpatrzymy w ciągu 30 dni, ale postaramy się załatwić ją jak najszybciej. O wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy Cię drogą mailową. Okres gwarancji jest ustawowo określony na 24 miesiące, w przypadku naszych towarów dokument podatkowy (faktura) służy również jako karta gwarancyjna. Reklamacje nie obejmują wad powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniego zużycia. Klient jest zobowiązany do złożenia reklamacji niezwłocznie po wystąpieniu wady. Reklamację rozpatrzymy zgodnie z instrukcjami określonymi przez producenta towaru lub jego przedstawiciela.
Szczegółowe informacje na temat zgłaszania roszczeń znajdują się w regulaminie.
Towar można również odebrać w naszych sklepach stacjonarnych ORSAY.