Procedura składania reklamacji

Czy potrzebujesz złożyć reklamację?

 

Wypełnij prosty formularz reklamacji online.

Zaloguj się na swoje konto lub wprowadź numer zamówienia i adres e-mail. Następnie wybierz przedmioty, które chcesz zareklamować.

Nie musisz niczego drukować i wysyłać towarów na adres:

 

"REKLAMACJA"

Orsay.pl
GO! Express & Logistics Wrocław Sp. z o. o.
Smolecka 5
55-080 Pietrzykowice
Polska

Prosimy o przesłanie zwracanego towaru odpowiednio zapakowanego przed uszkodzeniem w transporcie i oczyszczonego z wszelkich zabrudzeń. Wysyłasz zwracany produkt na własny koszt i odpowiedzialność. Dlatego prosimy o wybranie bezpiecznego sposobu dostawy, np. skorzystanie z firmy kurierskiej lub wysłanie paczki z opcją potwierdzenia nadania. Nie należy wysyłać paczki za pobraniem. Taka przesyłka nie zostanie przyjęta.

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni, ale postaramy się załatwić ją jak najszybciej. O wyniku postępowania reklamacyjnego poinformujemy Cię drogą mailową. Okres gwarancji jest ustawowo określony na 24 miesiące, w przypadku naszych towarów dokument podatkowy (faktura) służy również jako karta gwarancyjna. Reklamacje nie obejmują wad powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania i nieodpowiedniego zużycia. Klient jest zobowiązany do złożenia reklamacji niezwłocznie po wystąpieniu wady. Reklamację rozpatrzymy zgodnie z instrukcjami określonymi przez producenta towaru lub jego przedstawiciela.

Szczegółowe informacje na temat zgłaszania roszczeń znajdują się w regulaminie.

 

Towar można również odebrać w naszych sklepach stacjonarnych ORSAY.